fredag 13 mars 2015

Bröst, meloner, lökar, boobs och tuttar



Jag idag i solen



Igår fick maken ett stort kuvert. Från Västra Götalandsregionen. Jag ringde och frågade vad det kunde vara, han hade ingen aaaaaning. Jag fick tillåtelse att öppna. Först trodde jag det var ett skämt, massor med tecknade bröst. Sen när jag läst följebrevet för andra och tredje gången förstod jag helt.

Han hade slumpvis valts ut ur befolkningen för att ge sin syn på det "ideala bröstet" som det stod. För att en referensgrupp behövdes så kirurgen skulle kunna utvärdera det estetiska resultatet efter en bröstförminskning.
Jag tänkte först att det var konstigt att en plastikkirurg saknade den estetiska blicken, det är ju lite deras gebit, men också konstigt att det är kirurgen och inte patienten som ska utvärdera detta.

Såklart vet doktorn alltid bäst, det vet jag ju...

Han fick 12 bilder på olika torson med tuttar i SAMMA storlek men med bröstvårtorna placerade lite olika. Vissa såg ut som de sneglade på varandra andra tittade isär, några upp, några syftandes nedåt. Därtill fem bilder från sidan även här bröst i samma, vad jag antar är, "idealstorlek" med areola mammae placerade ovan och nedom vad jag antar är mittpunkten.

Alla bröstvårtor hade samma storlek...Det har de ju inte i verkligheten. Jag antar att de inte tänkt på detta eller så faller dessa utanför normen och förminskas av bara farten. Normalt är ledordet.






Det är många funderingar som kommer till mig när jag smält detta lite. Blir alla glada att få bröstkartor hemskickade...jag tänker starkt troende från andra lite mer "pryda" kulturer, jag tänker bröstcanceroffer eller de med väldigt små tuttar. 

Tydligen är c-kupa vad som kan anses normalt, Bilderna visare ett ganska stort bröst. Således har jag ej de idealbröst, som min man får välja. Det verkar också som om det största problemet för en plastikkirurg är det gyllene snittet och förmågan att sikta. Det är två kvinnliga läkarstudenter som ligger bakom studien och säkert några kirurger också. Det ska bli mycket spännande att se vad/om maken svarar. 
Jag och grannfrun vet vilka vi tyckte såg mest ideala ut. Det var tre olika framifrån och två till tre från sidan, lite beroende på åldern hos tuttbärerskan skulle jag välja olika. Inte helt självklart alltså.

Det var viktigt att veta om svaranden var man/kvinna och ålder. Jag undrar lite varför. Kan det vara så att en yngre kvinna ska få bröst som svarar mot män/kvinnor i hennes åldersgrupp?








Några sms böta med maken när jag öppnat brevet. Han trodde jag skämtade. 
Jag brukar alltid fylla i formulär när det handlar om medicinsk forskning men denna gång vete katten.

Jag tycker att kvinnan som ska bära brösten skulle få bestämma hur de ska se ut. Hon kan få peka på en bild eller rita själv sen tar man fram lappen efter operationen och jämför. Hur svårt kan det vara?

Nu kanske jag verkar njugg men är detta jätteviktigt? Är inte detta det vi har ESTETISK kirurgi till? 

Idag är jag lite låg och hjärnan har en blöt filt över sig så jag elaborerar inte kring detta, det kan ni få göra, kommentera om ni kommer på något genialt!









Han är rolig iallafall och svarar rätt! fattas bara annat. Jag ser fram emot att få en plansch med snoppar med olika böjning, kaliber, med eller utan förhud....Eller snippor för den delen, så vi en gång för alla får veta vad som är idealet!! Som jag har väntat!



Jag gör något oerhört här, maken kanske ballar ut fullständigt. Men det är MINA bröst och hälften av befolkningen har dem i olika form, storlek och grader av hängighet. Mina har fött upp sex barn varav de tre helammades, de tre sista fick både tutte och flaska så jag kunde jobba. Här ser ni dem i svart spets för det var vad jag hade på mig idag. Inga byglar som gräver sig in och stör, bara för att hålla dem lite still således.




44-årig sexbarnsmamma visar bröna...heeeeeelt oerhört!



Feministdottern på arton vårar tittade just på bilderna. Hennes kommentar var: Om doktorn inte fattar var bröstvårtorna ska sitta ber jag en annan att operera! Smart såklart! Sen kryssade hon i alla boxar...alla tuttar går bra. Jag har närt en anarkist vid min barm!!!!


tuttar boobs bröst honkers meloner lökar pattar plastikkirurgi estetik 
c-kupa





21 kommentarer:

  1. fl-studio-crack-reg-key-full-download is the latest music manufacturing device. It may do the job together with a sort of music production music that is stunning. It provides a user-friendly and natural construction setting that is built-in to do the job.

    new crack

    SvaraRadera
  2. advanced systemcare farooqpc Thanks for sharing such great information, I highly appreciate your hard-working skills which are quite beneficial for me.

    SvaraRadera
  3. Thank you, I’ve recently been searching for information about this subject for a long time and yours is the best I have found out so far. fast-video-cataloger-crack

    SvaraRadera
  4. You have a great site, but I wanted to know if you know it
    any community forum dedicated to the same topics
    discussed in this article? I really want to be a part
    of a society where they can receive information from others with knowledge and interests.
    If you have any suggestions, please let us know. I appreciate!
    edius pro crack
    idevice manager pro crack
    coreldraw graphics suite 11 crack
    coreldraw graphics suite 2018 crack

    SvaraRadera
  5. https://newcrackkey.com/isobuster-pro-crack-free-license-key/ is a video editing software package for non-linear editing originally published by Sonic Foundry, then by Sony Creative Software, and now by Magix.

    SvaraRadera
  6. It’s still lovely to talk to a person with a new and different perspective. I genuinely appreciate our recent chat.
    lansweeper crack
    dslrbooth pro crack
    easeus todo backup crack

    SvaraRadera
  7. Such great and nice information about software. This site gonna help me a lot in finding and using much software. Kindly make this like of content and update us. Thanks for sharing us RubyMine Crack . Kindly click on here and visit our website and read more

    SvaraRadera
  8. I really appreciate your work very wonderful. Thanks for sharing this post is excellent article. Keep it up.

    DiRT Rally 2 Crack
    Power Rangers Battle for the Grid Crack
    dead age v17 hi2u crack

    SvaraRadera
  9. You are definitely the best webmaster. Location
    the download speed is amazing. You seem to be changing something.
    In addition, the content is professional. they did
    The best experience in this article! It's good that you get ideas from this post because
    and from our conversation that took place at this time.
    any video converter crack
    adobe after effects cc crack
    x vpn crack

    SvaraRadera
  10. Hello Everyone this page has usefull information,as i found the content in post this also have the relative ideas, Thanks...!!
    autocad 2014 crack
    voicemod pro crack

    SvaraRadera
  11. Voltaires Vardag: Bröst, Meloner, Lökar, Boobs Och Tuttar >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Voltaires Vardag: Bröst, Meloner, Lökar, Boobs Och Tuttar >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Voltaires Vardag: Bröst, Meloner, Lökar, Boobs Och Tuttar >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    SvaraRadera
  12. Voltaires Vardag: Bröst, Meloner, Lökar, Boobs Och Tuttar >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Voltaires Vardag: Bröst, Meloner, Lökar, Boobs Och Tuttar >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Voltaires Vardag: Bröst, Meloner, Lökar, Boobs Och Tuttar >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK YM

    SvaraRadera
  13. Sophos Home Crack It neutralizes deceitful programmers, fish, and Visa fakes, which gives clients admittance to individual information and data.
    Days Gone Crack is performed from a third-character factor of view, in which the participant can look at an open international environment.
    Resident Evil 3 crack is a character who tries to escape Valentine’s Prison.
    EaseUS Data Recovery Crack is the most effective tool for recovering data.

    SvaraRadera
  14. I am very impressed with your post because this post is very beneficial for me and provides new knowledge to me.
    MAGIX VEGAS Pro
    R-Studio
    Autodesk Revit

    SvaraRadera
  15. I am very impressed with your post because this post is very beneficial for me and provides new knowledge to me.
    BurnInTest
    Malwarebytes Anti-Exploit
    Microsoft Teams

    SvaraRadera